1 januari 2017

Welkom 2017!

Het nieuwe jaar is begonnen. Laten we hopen dat het een vrolijker jaar wordt dan 2016. Minder aanslagen (hoewel het al weer 'goed' begint in Istanbul helaas) en veel wandelplezier, en leesplezer, en breiplezier, etc.
Mijn thema voor 2017 is: wandelen. Ik heb geen goede voornemens maar ga mijn best doen om zoveel mogelijk te wandelen. Ter inspiratie heb  ik mij op Facebook aangesloten bij de groep: #wandel 1000 km in 2017. Of ik die 1000 km ga halen? Geen idee; doet er ook niet toe. Het gaat om het stimuleren en bewust worden van het belang van wandelen. Ik heb er heel veel zin in!

We beginnen vandaag met een rondje Heerlijkheid van Stoutenburg. Mooie route die we vorig jaar al een keer hebben gelopen en een leuke afstand (4 km) zo voor deze eerste dag van het nieuwe jaar.

Gelukkig Nieuwjaar en ik wens je alle goeds voor een prachtig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten