25 januari 2014

New beginnings....


Deze tekst en dit plaatje kreeg ik op facebook doorgestuurd door een kennis en is wat mij betreft helemaal waar. Ik verlies mijn baan vanwege een reorganisatie en ben vanaf 1 februari a.s. klaar met werken. Er is nog een ruime opzegtermijn van drie maanden, dus officieel is het per 1 mei afgelopen. Raar, na 14 jaar! En de manier waarop een en ander is gegaan is inderdaad een 'painful ending'. Wat dat betreft mag de werkgever nog wel wat coaching en training krijgen en wat meer empathie opbrengen voor vertrekkende werknemers.....
Maar er is ook een nieuw begin! Een nieuw begin die ik zonder deze painful ending wellicht nooit had gezien of gevonden. Ik moest natuurlijk heel hard gaan nadenken hoe de toekomst eruit zou moeten gaan zien en ik heb een hele leuke nieuwe carrière gevonden: voice over oftewel stemacteur. De cursus die ik daarvoor volg is ontzettend leuk en geeft moed en inspiratie om met vertrouwen de toekomst tegemoet te zien.

Ik streef naar een mix van werk: secretaresse omdat ik het vak leuk vindt en er brood op de plank moet komen en stemacteur omdat ik dat vak ook leuk vindt en ik hoop dat dit ook brood op de plank oplevert. Van twee walletjes eten....... soms een heel leuk idee.
Op naar de toekomst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten