16 januari 2014

Enjoy the little things in life.....


Het is zo gemakkelijk om aan het einde van een jaar, wanneer je geneigd bent terug te kijken, alleen de problemen te zien, de dingen die niet zo lekker liepen of de ruzie die je met iemand hebt gehad. Maar hoe zit het met die andere, veel leukere dingen, die je je graag wilt herinneren? Ik heb eens iets gezien over een pot die je kunt vullen met briefjes waar je alles op schrijft wat je leuk hebt gevonden en dat je aan het eind van het jaar die pot omkeert en de briefjes gaat lezen. Zodat je je weer die prachtige dag herinnert, of dat onverwachte bezoek van een vriendin die je al een tijdje niet hebt gezien, of dat boeket bloemen dat je voor jezelf hebt gekocht omdat je trots was op jezelf.

Dit stukje blog wordt mijn virtuele pot met positieve berichten. Hij zal niet elke dag gevuld worden, maar ik hoop dat er op 31 december 2014 een aantal hele mooie herinneringen uit zullen komen.

15 januari
Vanavond zijn we naar het concert van De Dijk met Sinfonietta geweest! Erg goed, erg mooi, alleen het geluid had iets beter van kwaliteit mogen zijn. Maar dat lag volledig aan de zaal en niet aan de artiesten.
We hebben genoten - en natuurlijk gelijk de CD besteld die van de concertreeks gemaakt wordt :-).


7 januari
Sinds een tijdje heb ik steeds meer de neiging om lekkere baksels te gaan maken, als in: koekjes, cakes e.d. Maar er komt nog weinig uit mijn handen vanwege tijdgebrek en inspiratiegebrek. Nu was ik afgelopen week in de bieb en daar zag ik een boek waarbij het water me gelijk in de mond liep: 1001 cupcakes koekjes en andere zoete zonden. Hmmmmmm, maar dit is geen boek om te lenen maar om te hebben :-). Dus gelijk op de site van het dikke blauwe mannetje gekeken en daar werd hij 2ehands aangeboden voor een aantrekkelijk prijsje. Dus besteld en gisteren kwam hij binnen! Mooi! Lekkere dingen! Ik denk dat ik dit weekend maar eens 'los' ga met meel, boter, eieren en de oven....












1 januari
Een dag met een sterretje. Het jaar begint gelijk goed. Een prachtige dag, zon en lekker fris. We hebben een wandeling gemaakt door het mooie Lockhorsterbos en daarna zijn we via de Arkemheenpolder naar de camping gereden. 2 hazen zien spelen, heel veel ganzen en andere vogels die aan het foerageren waren en een prachtig uitkijkje over de Eem.
Op de camping was alles in orde; de caravan was kurkdroog en stond er goed bij.
Een heerlijk begin van het nieuwe jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten