27 augustus 2013

Mijn karretje verkocht......

Ik heb al jaren een 'eigen' autootje: een mooie, rode Opel Corsa. Hubby heeft een Opel Astra. Nu hij al weer een paar jaar thuis is (hard aan de studie en daarna bouwend aan een praktijk aan huis) is een tweede auto, hoe gemakkelijk ook, niet echt meer nodig. We zijn al een tijdje aan het denken: zullen we de Corsa verkopen? Aaarghhh!! NEEE!!! De beslissing hebben we ongeveer een jaar voor ons uitgeschoven.
Maar nu mijn baan vanwege reorganisatie verdwijnt en ik maar moet afwachten of er een andere functie beschikbaar is en de ANWB met een autoverkoopservice is gestart, hebben we toch maar de stoute schoenen aangetrokken. De auto is vorige week bij de ANWB Autoverkoopservice aangemeld en ik moet zeggen: hij was inderdaad binnen de beloofde drie dagen verkocht en voor een prijs die boven mijn vewachting is :-). Donderdagmiddag ga ik afscheid van mijn karretje nemen......

Ter herinnering hierbij een portretje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten