11 mei 2012

Genomineerden De gouden strop 2012


Eind maart is de longlist bekend gemaakt voor De gouden strop 2012 (zie bericht op dit blog van 29 maart jl.) en inmiddels zijn de genomineerden daaruit gekozen! De volgende boeken komen in aanmerking voor deze prestigieuze prijs:
* Volmaakte verdwijning - Derwent Christmas
* Een zomer zonder slaap - Bram Dehouck
* Blauwe sneeuw - Nellie Mandel
* De vriend - Charles den Tex
* De vuurwerkramp van Harmen Saliger - Peter de Zwaan

De uitreiking is op 31 maart a.s. tijdens de Avond van het Spannende Boek, de openingsavond van Juni - de maand van het spannende boek. Ik kon via via inschrijven voor een kaartje voor deze avond, maar moest dat helaas aan me voorbij laten gaan omdat ik dan niet kan. Superjammer, want ik was er heel graag bij geweest.
Ik ben erg benieuwd wie de winnaar wordt!! Tot nu toe ken ik geen van de genomineerde boeken, maar wat niet is kan nog komen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten