15 januari 2012

Wie is de mol, aflevering 2

Afgelopen donderdagavond zaten we er weer klaar voor: aflevering 2 van Wie is de mol? Weer prachtige beelden van IJsland en een paar moeilijke opdrachten voor de deelnemers. Eindelijk hebben ze kans gezien wat geld in de wacht te slepen, tot groot verdriet van de mol, neem ik aan.
Wat mij opvalt is dat de dames zo weinig opvallen! Nu ken ik ze ook niet echt, maar ik heb er moeite mee om ze te plaatsen tijdens het spel. Ze springen er voor mij nog niet echt uit. Wie er wel uitsprong en voor mij een mogelijke kandidaat-mol was, was Dio. Leuke vent maar hij speelde niet echt slim. Echte mol-acties, vond ik. Helaas, hij lag er na afloop van deze aflevering uit...... wie is dan wel de mol? Ik gok voorlopig op Maarten van der Weijden. Maar die is eigenlijk te aardig om de mol te zijn, toch?
Zou het dan toch één van de tot nu toe nietszeggende dames zijn? Ik wacht af, op naar aflevering 3 :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten